Über mich

Mein Bild
...there is no one! ONE Love "AGAPE: Bedingungslose Liebe - Liebe ohne Objekt. NAMASTE: Meine Göttlichkeit erkennt deine Göttlichkeit." "Catch the moment!" "No human object ever had the power to do anything against God`s will." Wann habe ich das letzte mal WIRKLICH gelitten; - AUSSER in meinen Gedanken.

Montag, 20. April 2020

Dütsch und Dütlich 💯


Ich möchti dir sege:
Du bisch Du und DU bisch doch immer scho DU gsie- au wennd älter worde bisch.... Fühl das mal... Isch doch so oder?

Mir hend öpis i eus drinn wo eus beatmet, und euses Herz schlah laht.... Das isch die gliich "Energie" wie DAS wo eusi Natur belebt.... Das nennet die einte au Gott.... ( Ich finde Urquelle au passend)

Anderersiits hemer au na euse individuelli Verstand- und de isch super- jedoch nur als Werkzüüg und nid als euses Selbst!! mir sind nid die Stimm im Chopf wo redet sondern die "Energie" wo alles belebt....
Das sind zwei komplett anderi Schueh; de Verstand wertet und urteilt, und euses Herz fühlt und ISCH eifach....

Ich chan natürlich nur vo mir rede- jedoch fühlt sich das für mich stimmig ah....

Ich bin uf dere Welt zum das Erkenne und Verinnerliche...
Ich bin da zum d Wahrheit erfahre... und Gottseidank bini nid allei.....

Mir lebed innere mega Turbulente Welt wenn mr eusi Auge öffnet, und alles mal selber hinterfröged und nahfühled....

Ich möchti dir zwei Sache as Herz lege
1. dich emal mit de QAnon Bewegig vertraut mache..... Es isch uf dere Weltbühne määääächtig was am gaah und das isch meega super lässig.....

Und das betrifft nid nur d USA sondern eusi ganz Welt, will alles mitenand verbunde isch...

und
2. Ich chan dr d Phoenix Journal empfehle.... Eusi Versklavig hett nemli scho vor Hunderte vo Jahre agfange, und d Mensche sind immer na glich dumm oder dümmer....

Versuech dir DINI eiged Meinig bilde, mir sind vo hine bis vorne beloge worde.....

Alles was d Massemedie seged chasch zu 180Grad dreihe....

Und los uf dis Herz, was du würkli WEISCH isch richtig...


Ich gahn de absolut Nöd eifach Weg mit nix meh zahle... Will ich weiss wasi mit dem Unterstütze.... Und ich bin nid die einzig....

ich bin MENSCH UND KEINE PERSON....


Es gaht trotzdem jede sin eigene Weg und jede staht am richtige Punkt... aber Öffnet alli eue Auge und gsehnd die Welt als das,

was sie isch...

WHERE WE GO ONE, WE GO ALL!!!  😊😘

Autor Samira


Selber denke macht schlau -
aneluege und lose...


Keine Kommentare: